Het vernieuwen

 

Wat kan er vandaag dat gisteren nog niet mogelijk was en welk voordeel kunnen we daarmee behalen?


Het vernieuwen

  • Het vernieuwen is er op gericht om van de verbetering van een organisatie, door kleine en grote stappen, een continu proces te maken.
  • Beter voldoen aan de vraag van de klant, of aan de vraag van een interne afdeling of aan de eigen wens een bepaalde verbetering op te pakken.
  • Omdat het sneller kan, of prettiger, of veiliger of tot meer tevredenheid of meer omzet leidt.

Voorbeelden

  • Optimaliseren van processen (slimmer, sneller, veiliger, aangenamer )
  • Inzet nieuwe mogelijkheden (social media)
  • Duurzaamheid (minder gebruik van papier en inkt)
  • Terugdringen energiegebruik (andere verlichting, sensoren)
  • Nieuwe samenwerkingen (in- of extern)
  • Toepassing van apps voor smartphones (naamsbekendheid/omzetvergroting)
  • Actualiseren en verbeteren website (meer bezoekers, gebruikers, klanten)

Visie
Veranderingen gaan met een razend tempo en dat blijft doorgaan, elke dag.
De uitdaging is organisatieontwikkeling in een even snelle tempo ter hand te nemen.

TWWINN wil beweging

 

 

 

 

 

 

 TWWINN wil beweging    TWWINN zorgt voor beweging    TWWINN heeft resultaat

Comments are closed.